Σάββατο 14 Απριλίου 2012

Ομελέτα με βρώμη, αποξηραμένα σύκα και κίτρινο τυρί - Omelette with oats, dried figs and yellow cheese

Θα χρειαστούμε (για 2 άτομα):                     (in english see below)
4 αβγά (ελευθέρας βοσκής κατά προτίμηση),
1 κουταλάκι γλυκού αγελαδινό βούτυρο,
2 κουταλιές σούπας βρώμη,
4 φέτες κίτρινο τυρί,
4 αποξηραμένα σύκα,
1 κουταλιά γλυκού αλάτι,
2 πρέζες λευκό πιπέρι,
2 κουταλάκια γλυκού συμπυκνωμένο γάλα,
1 κουταλιά σούπας εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο.

Εκτέλεση:
Χτυπάμε τα αβγά προσθέτοντας το αλάτι, το πιπέρι, το αγελαδινό βούτυρο και το συμπυκνωμένο γάλα.
(tip: Το συμπυκνωμένο γάλα βοηθάει την ομελέτα να φουσκώσει).
Προσθέτουμε σε ένα τηγάνι σε δυνατή φωτιά,το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο.
Αφού κάψει καλά το λάδι στο τηγάνι, ρίχνουμε το μείγμα και χαμηλώνουμε λίγο τη φωτιά.
Πασπαλίζουμε με τη βρώμη ώστε να καλυφτεί ελαφρώς η επάνω επιφάνεια χωρίς να ανακατέψουμε.
Κόβουμε τα αποξηραμένα σύκα σε λεπτές φέτες και τα ρίχνουμε κι αυτό στην επιφάνεια του μείγματος.
Πατάμε ελαφρά με ένα πιρούνι ώστε να βυθιστούν λίγο στο μείγμα του αβγού.
Προσθέτουμε τέλος το κίτρινο τυρί.
Αφαιρούμε όταν έχει ψηθεί καλά από την κάτω επιφάνεια ενώ από επάνω είναι λίγο πιο ωμό.
Εάν είμαστε βιρτουόζοι της ομελέτας, την διπλώνουμε στα τρία σε κασετίνα.

Η ομελέτα είναι έτοιμη να την απολαύσουμε!

Συνοδέψτε με ένα ωραίο γλυκό κρασί muscat,ένα ωραίο καλοκαιρινό βράδυ,κάτω από ένα ανθισμένο αγιόκλημα!

Ιστορία της συνταγής:
Είχα βρει μια διατροφή σε ένα περιοδικό και την είχα κάνει για μερικές εβδομάδες. Η διατροφή αυτή φυσικά περιελάμβανε αποξηραμένα σύκα για σνακ, αβγά για βραδινό, κίτρινο τυρί για τοστ τα πρωινά. Κάποια στιγμή ολοκληρώθηκε αλλά μου περίσσεψαν κάποια από τα υλικά.
Συγκεκριμένα λοιπόν περίσσεψαν κάποια από τα αποξηραμένα σύκα και αρκετή βρώμη, μιας κι ένα σακουλάκι βρώμης κρατάει για πολύ πολύ καιρό.
Η βρώμη παρεμπιπτόντως ποτέ δεν περίμενα πως θα μου άρεσε τόσο πολύ!
Μια μέρα λοιπόν ήθελα να κάνω μια ομελέτα αλλά δεν είχα και τίποτα να προσθέσω μέσα...
Είμαι λάτρης της ομελέτας, μου την έμαθε η μαμά μου, μου έμαθε να την διπλώνω και κασετίνα αλά γαλλικά και μου αρέσει πολύ να δημιουργώ μικρά αριστουργήματα σε συνδυασμούς. Όπως αυτή εδώ!
Ψαχουλεύοντας τα αποθέματα σκέφτηκα πως αυτά τα δυο υλικά θα ήταν ωραίο να προστεθούν, το σύκο και η βρώμη δηλαδή,  κι ότι το σύκο θα έδινε μια γλυκόξινη γεύση που μου αρέσει και θα έκανε αντίθεση με κίτρινο ημίσκληρο τυρί που έτυχε να έχω και το οποίο μου έμαθαν να το τρώω (ένα συγκεκριμένο)εδώ που είμαι στην Αθήνα,η φίλη μου η Νατάσσα και η φίλη μου η Γεωργία που δεν έχω λόγια να της ευχαριστήσω για το καλό που μου κάνουν που με φιλοξενούν για να με βοηθήσουν να πάρω το πτυχίο μου της παιδαγωγικής επάρκειας!!!
Τελικά η ομελέτα βγήκε πολύ πετυχημένη , μια νέα συνταγή γεννήθηκε στο Παγκράτι και μαζί με αυτήν το Blog μου που αποφάσισα λίγο καιρό μετά να δημιουργήσω για να αρχίσω να συμπεριλαμβάνω τις μικρές εμπνεύσεις μου που με κάνουν να νιώθω πολύ περήφανη κι ελπίζω να αρέσουν και σε όλους εσάς, παρά την μικρή εκκεντρικότητά τους!!!

Συνοδέψτε με ένα ωραίο γλυκό λευκό κρασί muscat και χαθείτε στις γλυκές και αλμυρές γεύσεις!!!

2012_Δήμητρα Παπαδοπούλου_cooky-cook

Όλα τα δικαιώματα διατηρούνται.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

We will need (for 2 persons):

4 Eggs

2 spoons of Oats

60 gr Yellow cheese of the kasser type

3 Dried fig

1 teaspoon of Salt

White pepper preferably

2 teaspoons of Evaporated Milk (Optional).


Implementation:

We beat the eggs by adding salt to the pepper and very little evaporated milk.

After the oil burns well in the pan, pour the mixture and lower the heat.

Sprinkle with oats to cover the top surface slightly without mixing.

Cut the dried fig into very small chunks and pour it on the surface of the mixture.

Lightly press with a fork to sink a little into the egg mixture.

Finally add the yellow cheese.

Remove it when it is well cooked from the bottom surface while on top it is a bit more raw.

Recipe History: I had found a diet in a magazine and had done it for a couple of weeks. So there were some dried figs and oats, which by the way I never expected that I would have liked it so much! One day I wanted to make an omelet but I did not have anything to add in ... scraping the cupboards I thought these two materials would be nice to add, the fig would give a sweet-smelling taste that I like and would be opposed to yellow cheese of the kasser type, the oats would take the place of the croutons or the toast that we drop at times in the omelettes! Finally came out a very nice scramble!

2012_Dimitra Papadopoulou

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου