Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

Σκεπαστή πίτα με λάχανο, σουσάμι και soy sauce

Θα χρειαστούμε:
Για τη ζύμη:
1/2 κιλό αλεύρι.
1/2 ποτήρι νερό.
Λίγο λάδι.
Λίγη μαγιά.

Για τη γέμιση:
Λάχανο ωμό ψιλοκομμένο.
Ελαιόλαδο.
Αλάτι.
Πιπέρι.
Soy sauce.
Σουσάμι.
Τυρί φέτα.
1 αβγό.

Εκτέλεση:
Ρίχνουμε σιγά σιγά το νερό στο αλεύρι και χτυπάμε.
Προσθέτουμε το λάδι, αλάτι και τη μαγιά αραιωμένη σε λίγο χλιαρό νερό.
Πλάθουμε τη ζύμη και χωρίζουμε σε 2 τμήματα.

Αναμιγνύουμε όλα τα υλικά της γέμισης σε ένα μπολ.

Σε ένα λαδωμένο ταψάκι απλώνουμε το ένα κομμάτι της ζύμης.
Προσθέτουμε τα υλικά.

Απλώνουμε από επάνω το δεύτερο κομμάτι της ζύμης και κλείνουμε στις άκρες.
Ψήνουμε στους 150 βαθμούς.

Ιστορία της συνταγής: Δεν διαφέρει και πολύ από την ιστορία της ροζ σάλτσας για ζυμαρικά... μαντέψτε... είχα ένα λάχανο που δεν είχα καμία διάθεση να το κάνω σαλάτα... και μια soy sauce που στεκόταν περήφανα στο ντουλάπι μου.  Το ψημένο σουσάμι δεν λείπει ποτέ, φροντίζει η μανούλα μου πάντα να έχω καθότι και η ίδια τρελλαίνεται να το τρώει. Κι έτσι όπως είχα μια απίστευτη τεμπελιά να πλανάται πάνω από το κεφάλι μου σχετικά με το τι θα μαγείρευα, είπα στον εαυτό μου... "δεν κάνεις μια γεμιστή πίτα με λάχανο;" μούμπλε μούμπλε λίγη σκέψη για το τι θα μπορούσε να ταιριάζει για τη γέμιση και ταράμ, έτοιμη η λαχανόπιτα!
Δήμητρα Παπαδοπούλου

1 σχόλιο:

  1. όλοι κατά καιρούς δεν αγοράζουμε μια soy sauce που ποτέ δεν τελειώνει και στέκεται περήφανα στο ντουλάπι για μήνες...; με λίγη φαντασία μπορεί να αποτελέσει ένα άριστο πρώτο υλικό για την μαγειρική μας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή